Doe mee

Helpen kan op verschillende manieren. Of je nu je verjaardag wilt 'doneren' via een eenmalige gift, vrijwilliger wordt of een actie opzet of besluit om vaste donateur te worden. Kijk hieronder naar de verschillende mogelijkheden

Wordt donateur

Gambia naar School is blij met elke gift en helemaal met mensen die de stichting voor langere tijd structureel steunen. Want als vaste donateur zegt u toe dat de bijdrage niet incidenteel maar structureel is. Hierdoor kan de stichting investeren in hulp met een blijvend karakter. Als vaste donateur van Gambia naar School draagt u bij aan structurele hulp, waardoor kinderen echt een beter leven kunnen krijgen. De stichting houdt haar leden op de hoogte van de resultaten. Ze werkt niet met incasso of machtigingen, maar wilt u blijvend steunen dan kunt u dit regelen met een periodieke overschrijving naar NL55 INGB 0002 9295 94 ten name van Stichting Gambia naar School, Groningen.

Doe een gift

Als u de Gambiaanse kinderen een warm hart toedraagt en de stichting wilt steunen, kunt u een bijdrage overmaken op NL55 INGB 0002 9295 94 ten name van Stichting Gambia naar School, Groningen. Vooral vaste donateurs zijn erg welkom, dit om de continuïteit van het onderwijs te kunnen waarborgen.

Doe een grote gift

Denkt  u na over het geven van een grote gift? Dat is geweldig, want met mensen zoals u kunnen we belangrijke stappen zetten in het waarborgen van de continuïteit van de school. Bent u geïnteresseerd in het doen van een grote gift? Wilt u meer weten over de mogelijkheden? Onze penningmeester Annette van Kelckhoven geeft u graag persoonlijk advies.

Stuur een email naar info@gambianaarschool.nl of bel 06 20 21 65 82.

Start een actie

Iets te vieren?

Heeft u binnenkort een huwelijk, jubileum of andere feestelijke gelegenheid, maar hebt u alles al wat uw hartje begeert? In plaats van cadeaus kunt u er ook voor kiezen om geld in te zamelen voor kinderen in Gambia die het hard nodig hebben.

Een heitje voor een karweitje

Statiegeldflessen inleveren, auto’s wassen, honden uitlaten: met al deze acties valt geld te verdienen voor kinderen in Gambia.

Wees sportief!

Bent u een hardloper, wielrenner of doet u mee aan een obstacle run? Zo’n sportprestatie krijgt helemaal een gouden randje als u zich laat sponsoren voor stichting Gambia naar School.

Hoe groot of klein uw bijdrage ook is: namens de kinderen in Gambia héél hartelijk bedankt!

Belastingvrij schenken

Stichting Gambia naar School is een goed doel met een ANBI-status (Algemeen Nut Beogende Instelling). Daarom hoeft de Stichting geen schenk- of erfbelasting te betalen. Uw gift of schenking wordt dus maximaal benut in de strijd voor onderwijs voor ieder kind.

De belasting betaalt mee aan uw gift

Sinds 01-01-2014 is het mogelijk om als donateur en Stichting Gambia naar School een overeenkomst te sluiten waardoor de totale schenking van de belasting mag worden afgetrokken. Indien u hier belangstelling voor heeft, kunt u een mailtje sturen naar: info@gambianaarschool.nl. U krijgt dan van ons de benodigde papieren thuis gestuurd. De eis die de belastingdienst stelt, is dat het een periodieke schenking betreft, met een overeenkomst die een looptijd heeft van minimaal 5 jaar en dat het bedrag ieder jaar hetzelfde is. Zowel het drempelbedrag als het maximumbedrag vervalt dan. Zonder overeenkomst heeft u te maken met een drempelbedrag dat u niet mag aftrekken en met een maximumbedrag. De drempel is 1% van uw drempelinkomen met een minimum van € 60,-. Zie hiervoor www.belastingdienst.nl en zoek op ANBI en giften.

De banken verstrekken geen gegevens meer van degenen die geld op de rekening van stichting Gambia naar school storten. Zou u daarom zo vriendelijk willen zijn uw gegevens of uw e-mailadres in de omschrijving te zetten? Wij kunnen deze gegevens dan gebruiken om u op de hoogte te houden van de activiteiten van de stichting.

Fiscaalnummer/RSIN: 8176.31.094
Standaardformulier publicatieplicht